Friday 3 November 2017

Binære Options Handels Historier


Binær Valg Suksesshistorier Binær Valg Suksesshistorier Vet om de som har suksess i opsjonshandel. Les deres suksesshistorier dypt fra dem Som følge av flere binære alternativer, suksesshistorier i handelsaksjer, forventes binære alternativer å være det neste økonomiske området som gir utrolige fordeler for investorer. Hver dag på getfreetradingsignals får vi spontane notater fra medlemmene våre og takker oss og deler deres inntrykk av kvaliteten på tjenestene våre. Denne artikkelen er dedikert til alle våre besøkende som ønsker å vite om de binære alternativene suksesshistorier fra forskjellige folk. Og selvfølgelig, hvis du har noe interessant du vil dele med dine medmennesker, vennligst kontakt oss. Noen der ute vil identifisere med hva du har å si, og dermed kan du inspirere dem og hjelpe dem med deres nåværende situasjon. Vi vil gjerne høre Binary Options suksesshistorier, men selv om vi ønsker å holde tonen positiv, men vi gleder oss også til historier som kan hjelpe handelsfolk til å unngå feil som førte til at du skulle mislykkes. Binær Valg Suksesshistorier Carol Eley Binære alternativer kom inn i livet mitt gjennom mannen min. For nylig, for noen år siden gikk han gjennom en fase hvor han fant seg som en investor. Vanligvis kjøpte han alle slags bøker om emnet og hadde Bloomberg-nyheter om dagen og natten. Og til slutt slo seg på binære alternativer som sin foretrukne metode for handel. Jeg burde nok si her at mannen min som mange menn i hans generasjon går gjennom faser, men vårt hus bærer arrene i hans siste forgang i verden av D. I.Ja er mitt kjøkken fortsatt uten et gulv. Han var ganske gjennomsnittlig på binær opsjonshandel. Men for utålmodig, for ivrig etter å handle. Faktisk tapte han ikke for mye penger, men da gjorde han aldri noe. Da han endelig droppet sin handel, hadde han omtrent 130 igjen på sin konto, og jeg spurte om jeg kunne spille på det eller ikke. Å være hans vanlige chauvinistiske selv var han avskedigende om mine potensielle kunder som en dagligdagshandler. Men hvordan kunne en ydmyk husmor forstå de intrikate kompleksiteten til verdensmarkedet bedre enn husets mester. Binære alternativer Suksesshistorier Svaret Å kutte den lange historien kort som du kanskje har samlet nå, endte jeg med å få Chris til å skamme seg. Derfor er han fortsatt ikke helt over det og huffs og puffer i bakgrunnen når jeg er opptatt av handel. Men på 6 måneder har jeg tatt det 130 til 3500, selv ikke en enorm suksesshistorie, men det tar hensyn til alle tapene jeg gjorde. Faktisk innrømmer jeg at det var en ganske bratt lærekurve for meg, og jeg hadde aldri gjort noe slikt før. Og fra 6 til 9 måneder tok jeg vår handelsbalanse (legg merke til hvordan jeg skriver vår og ikke min. Alltid laget spiller meg) fra 3500 16 700. Og selv med de pengene fikk jeg fagfolkene i og ferdig med kjøkkenet selv og gangen. Selvfølgelig kan du forestille deg hvor mye dette irriterer ham, men jeg tror det dypt ned, selv om han har en morsom måte å vise den på, men han er faktisk stolt av meg. Nøkkelen til suksessen min var å finne at jeg hadde en instinktiv forståelse av en svært spesifikk handelsstrategi. Det er en måte før noen fortalte meg noe om støtte - og motstandslinjer. Jeg var instinktivt å tegne dem på aktivitetsdiagrammerne jeg overvåket. Men jeg hadde en forståelse av poengene utover hvilke en eiendel syntes å finne det vanskelig å stige over eller alternativt falle under. I utgangspunktet etter å ha tegnet disse linjene, ville jeg fargelegge dem i løpet av en time ved å se hvordan markedet utførte i forhold til dem. Og først da ville jeg begynne å handle. Imidlertid har eiendelen egentlig ingen betydning, om det er et valutapar eller en vare eller en lager eller en indeks, min metode syntes å fungere for meg. Selv om jeg vil si at jo mer volatile prisaktiviteten til aktivet, men jo flere muligheter var det å låse i lønnsomme handler. Til slutt begynte jeg ikke å bruke tekniske indikatorer først, men selv om jeg senere fant at RSI og MACD begge er svært komplementære til min handelsform. Å bruke da sammen med mine egne teknikker bidro til suksessfrekvensen med rundt 10 15. Trading binære alternativer er enormt spennende og spesielt når du føler at du oppdager noe for første gang og utvikler dine egne ferdigheter som i min erfaring. Ærlig å si. Det har hjulpet meg til å bli et mer produktivt medlem av familien min, og nå går barna ikke til pappa først når de trenger penger, men de kommer alltid til meg. Det er alene nok for meg å anbefale handel med binære alternativer til andre. Og det har forandret livet mitt og livet til dem rundt meg. Binær Valg Suksesshistorier Hva vi kan gjøre Etter å ha lest over det, må vi først og fremst lære grunnleggende og grunnleggende for binær opsjonshandel. Da må vi bygge opp egen strategi og hugge opp med menneskets psykologi. Vi må være disiplinert og forbli pasient i vår handelsreise. Slik at vi kan lage egne binære alternativer for suksesshistorier .7 Binære alternativer 7 Binære alternativer Binære alternativer Suksesshistorier Suksesshistorie 1 Det som startet som en hobby, viste seg å være noe som førte til varige forandringer i livet mitt. Som husmor. Jeg hadde ikke mye å gjøre da jeg ikke kunne holde huset opp, lage mat for familien min eller ta vare på barna. Jeg var på utkikk etter noe som ville gi meg noe å gjøre, men kanskje litt ekstra penger for ting som julegave og høyskolefonde. Jeg snublet over binær opsjonshandel når jeg søkte etter en slik aktivitet, og det fascinerte meg på grunn av sin tilsynelatende enkelhet sammenlignet med andre handelsalternativer som det mer tradisjonelle valutamarkedet (Forex). Etter å ha gjort litt forskning og funnet noen YouTube-videoer som lærte meg hva jeg trengte å vite om binær opsjonshandel, innså jeg at binærvalgshandling var et godt alternativ for meg fordi jeg har mye hjemme og alltid hatt nyheter som kjører i bakgrunn for å følge med på hendelsene i verden. Å ha ledig tid trengte jeg å forstå verdensarrangementer og de riktige verktøyene for å bruke den kunnskapen ga meg en kanten som har gjort binære alternativer som handler en intensivt frigjørende øvelse. Ive fikk mye frihet gjennom binær opsjonshandel, inkludert økonomisk frihet, samt frihet (og selvtillit) jeg trengte å inngå noen svært positive endringer i livet mitt. Familien min og jeg nyter godt av våre ekstra muligheter og tar en tur til Asia for ferie i år. Det er noe vi aldri ville ha kunnet gjøre før jeg oppdaget binær opsjonshandel. Jenny 43, Housewife Success Story 2 Min mann opprinnelig introduserte meg til begrepet binær opsjonshandel. Han har en tendens til å plukke opp nye hobbyer og deretter slippe dem hvis de ikke er interessante, eller deler dem med meg hvis de fanger sin fancy. Da han plukket opp handel, lærte han først og fremst mye om handel generelt og hadde alltid tv-tunet til en finansiell nyhetsrapport av noe slag. Han dabbled litt i mange forskjellige typer handel, men når han prøvde binære alternativer, visste han at det var hvordan han ønsket å handle. Dessverre tror jeg ikke at helvete noen gang er mye bedre enn gjennomsnittet som handelsmann. Han har bare ikke tålmodigheten, han ble stadig chomping på litt for å gjøre en handel. Mens han gjorde noen gode handler, er han noen få dårlige, også. Han ble til slutt lei av handel, men kontoen hans hadde fortsatt litt penger i det, så jeg spurte ham om han hadde det, hvis jeg prøvde hånden min på den. Han var tvilsom Id selv kunne forstå det, men som det ikke var mye penger og var allerede ute av husholdningenes budsjett, sa han til og med at jeg skulle gi det en virvel. Vel, mannen min trenger ikke å være bekymret for at jeg er i stand til å forstå binær alternativer trading jeg tok til det som en fisk i vann. På omtrent seks måneder vokste ID den lille mengden av startpenger til en konto tjuefem ganger sin opprinnelige størrelse. Når du tar i betraktning alle de dårlige handlingene jeg gjorde mens jeg fortsatt lærte tauene, er det virkelig en forbløffende prestasjon. Enda mer forbausende er at etter ytterligere fire måneder hadde jeg parlayed den opprinnelige summen på mindre enn 150 til over 15.000. Jeg tok de pengene og remodeled min kjøkken og bad, men jeg dro litt for frø penger i nye handler. Jeg vet at jeg kan gjenta suksessen min og har allerede begynt å handle igjen. Amanda 39, Sales Manager Suksesshistorie 3 Jobben som til slutt førte til min livsforandrende opplevelse med binær opsjonshandel, startet ganske enkelt, og hjelper en fyr til å rydde ut sin garasje i oktober ettermiddag. Vi jobbet for å få en masse gammelt metall og andre ting ut av garasjen hans, og fyren nevnte tilfeldig at han hadde handlet binære alternativer og tjent litt ekstra penger med det. Da dagen gikk videre, snakket vi om mine økonomiske vanskeligheter og mange andre emner. Men han fortsatte å se ut som om han tenkte ganske nøye på noe. Da vi ble ferdig, spurte jeg ham hva han skulle gjøre med skrapmetallet vi hadde samlet. Han sa at han skulle gi det til meg, med den forståelsen at pengene jeg fikk fra å selge det, ville gå inn i en konto slik at jeg kunne lære binær opsjonshandel. og at han skulle lære meg. Jeg var litt usikker først, men da jeg begynte å lære og gjøre noen gode handler, ble jeg besatt av å lære alt jeg kunne og leve som en binær opsjonshandler. I dag har jeg en komfortabel inntekt fra binær opsjonshandel. John 47, Binary Option Trader Start trading nå ved å åpne en GRATIS konto til Binary Option Robot ved å klikke på linken nedenfor: Du kan nå bli med disse vellykkede forhandlere ved å åpne en GRATIS konto på en av våre anbefalte meglere: Anbefalte meglere: Reuters 8211 Financial News NEW YORK (Reuters) - Husets republikanske helseforsikringsplan foreslår helseforsikring etter at Obamacare vil være mindre overkommelig, investorer, forsikringsselskaper og industrikilder sa på tirsdag, med spørsmål om fremtidig innmelding og forsikringsselskapsdeltakelse. LONDON (Reuters) - Europeiske aksjer satte seg opp på onsdag etter mindre gevinster i Asia, da kinesiske importdata signaliserte en gjenopprettingsøkonomi, mens dollaren steg før jobbenes tall som kunne bidra til å sannsynre at amerikanske rentenivåer vil stige neste uke. (Reuters) - Airbus vurderer å gjøre unna med en av kjennetegnene til sin A380 superjumbo, en kvadratisk trappekvot som ekko cruisefartøyets tid, da det ser ut til å gjenopplive salg av verdens største flyselskap, sa industrikilder. SAN DIEGO (Reuters) - De største flyselskapene har tilbudt et lunkent svar på Boeings forslag om å bygge en større versjon av sin 737 MAX-familie for å motvirke Airbus A321neo. NEW YORKHONG KONG (Reuters) - Kinesisk telekomutstyrsproduktør ZTE Corp har inngått enighet om å påtale seg skyldig og betale nesten 900 millioner i en amerikansk sanksjonssak, og trekker en linje under en skadelig skandale som truet med å kutte ut forsyningskjeden. SEOUL (Reuters) - Sør-Korea039s Hyundai Motor Co presenterte en redesignet Sonata onsdag, med sikte på å reversere et fall i salget av en modell som sliter med å skille seg ut i et krympende salong segment. (Reuters) - Gary Clark, en tidligere IT-sjefsteknologsjef hos Juniper Networks Inc., ble ansatt i Tesla Inc i februar som sin øverste informasjonsansvarlig, ifølge Clark039s LinkedIn-profil. GENEVAWASHINGTON (Reuters) - Fiat Chrysler Automobiles NV forsøker fortsatt å vinne US-godkjenning for å selge 2017 dieselmodeller ettersom den amerikanske regjeringen bestemmer seg for å ta saken, sier administrerende direktør Sergio Marchionne på tirsdag. New York (Reuters) - Jeffrey Gundlach, konsernsjef i DoubleLine Capital, sa i tirsdag at han forventer at Federal Reserve skal starte en kampanje denne måneden med kvoterte skolequot sekventielle rentenivåer til kvotering, for eksempel som en amerikansk lavkonjunktur. (Reuters) - Uber Technologies Inc UBER. UL Administrerende direktør Travis Kalanick sa tirsdag at rederiets firma ser etter en sjefsjef som hjelper til med å drive selskapet, som har blitt rammet av en rekke fordømmende åpenbaringer om sin kultur og forretningsmetoder. Anbefalt robot om oss 038 Ansvarsfraskrivelse Ansvarsfraskrivelse: 7 Binary Options vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes tillit til informasjonen på dette nettstedet. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntidsklar eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger. 7binaryoptions er bare et nettsted som tilbyr informasjon - ikke en regulert megler eller investeringsrådgiver, og ingen av informasjonene er ment å garantere fremtidige resultater. Binær opsjonshandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle binære alternativer eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. I henhold til FTC-retningslinjene har 7BinaryOptions økonomiske forhold til noen av produktene og tjenestene som er nevnt på denne nettsiden, og 7BinaryOptions kan bli kompensert dersom forbrukerne velger å klikke disse koblingene i innholdet og til slutt registrere seg for dem. Ved å bruke dette nettstedet aksepterer du de begrensninger og utelukkelser av ansvar som er angitt i denne ansvarsfraskrivelsen og den separate ansvarsfraskrivelsen. Hvis du ikke er enig med dem, må du ikke bruke denne nettsiden. NewsletterBinary Options Suksesshistorier Mens jeg så opp binære alternativer online i dag, oppdaget jeg at en veldig vanlig spørring som nye handelsmenn legger inn i Google, er binære alternativer, suksesshistorier. Det er forståelig å ønske å lese et par suksesshistorier før du begynner på en ny investeringsvirksomhet. Og du bør være på utkikk etter realistiske suksesshistorier som viser deg at du faktisk kan tjene penger på binære alternativer. Disse historiene kan oppmuntre og motivere deg, og de beste er støttet av solide data. Men de fleste suksesshistoriene du finner på nettet, har ingen støtte. De er ofte veldig urealistiske. I stedet for å se etter historier fra folk som sier, jeg viste 200 til 20 000 i en uke, eller jeg tjente 500 på fem minutter, her er det du kan ha nytte av å lese. Realistiske suksesshistorier En realistisk suksesshistorie vil ikke være en der du leser om noen gjennomsnittlige Joe som på et innfall, bestemte seg for å investere 200 på et binært alternativ, og på ett minutt tjente 500. Det kommer heller ikke til å være en historie om noen fyr som trodde hed prøvde binære alternativer, og innen en måned hadde han slått 200 til 20.000 og sluttet sin dagjobb. Theres ikke noe galt med å ha store mål, men du må gå inn i binær opsjonshandel å innse at veien til å investere suksess er en lang en, spesielt hvis du ønsker å handle for å leve. Her er hvordan en mer realistisk trading suksesshistorie burde lese: Joe Bloggs er lei av å jobbe på et kontor og ønsker å fortsette sitt liv og bli virkelig vellykket på sine egne vilkår. Joe har hørt om binær alternativer trading, og er interessert fordi han bare har noen få hundre dollar å starte med. Men siden Joe ikke er godt å gjøre, vet han bedre enn å blåse sin begrensede bankrollhandel pell-mell basert utelukkende på sin intuisjon. Joe bruker flere måneder for å undersøke de finansielle markedene i dybden og lese om handelsstrategier utviklet av andre handelsfolk. Han finner en handelsmetode som kan hjelpe ham til konsekvent profitt, og backtests den metoden på hundrevis av bransjer ved hjelp av gamle diagrammer. Når han oppnår utmerket statistikk, tilbringer han de neste månedene demo-testing med en binær opsjonsmegler som lar ham gjøre det. Joe oppnår ikke de fantastiske resultatene han håpet på i demo, så han går tilbake til tegnebrettet og arbeider med å perfeksjonere og justere metoden hans de neste par månedene. Når han er ferdig med det, prøver han demo igjen, og oppnår fortjeneste denne gangen. Joe innser at han trenger å handle konservativt og beholde bankrollen, så han venter til han har 500 å investere med et binært alternativsted, og åpner deretter en reell konto. Han handler kun om fem av hans konto på en hvilken som helst handel. Sakte men sikkert bygger han opp sin hovedstad, handler mer og mer penger over tid. Etter flere år går han, blir han en lønnsom handelsmann. Han holder sin dagjobb, og legger til mer penger på sin handelskonto når han har en sjanse. Til slutt, han gjør nok penger handel som han kan handle for å leve og slutte sin dag jobb. Hele denne prosessen kan ta ham i flere år, men til slutt får han økonomisk uavhengighet og kan leve livet på sine egne betingelser. Hva merker du om denne historien Joes suksess er ikke et fenomen på natten. Faktisk kan langsiktig suksess som handelsmann ta år å utvikle seg, og det er mange fallgruver underveis. Joe måtte undersøke og teste for å bli vellykket, og han måtte også gjøre det flere ganger før han var i stand til å være lønnsomt trading binære alternativer. binarytrading. orgdemo-konto vil hjelpe deg med å finne ut hvordan han testet sine binære opsjonshandler gratis. Joe var forsiktig med hvordan han klarte pengene sine. I stedet for å satse 250 på den første binære opsjonshandelen han så, investerte han bare 5 av sin konto. Det høres kanskje ikke så mye for deg, men det er faktisk fortsatt ganske liberal. Mange handelsfolk vil ikke gå høyere enn 2,5. Joe holdt dagjobben og var økonomisk ansvarlig. Han sørget for at han trakk penger til sin handelskonto, i stedet for ut av det. Han støttet seg selv og sin handel med sin jobb til han var klar til å handle for å leve. Lærdommene her er at du trenger en binær opsjonsstrategi for å lykkes, og du må også lære å styre pengene dine og livet ditt ansvarlig. Virkelig suksess er bygget på hardt arbeid og ansvar. Lær om ikke å bygge suksess Mange mennesker ser opp binære alternativer, suksesshistorier, men vi ser ikke mange spørsmål om binære alternativer, feilhistorier. Det er uten tvil enda viktigere for deg å lære om skjønt. Å finne ut hvordan andre har mistet penger, gir deg viktig informasjon som kan hindre deg fra å følge i fotsporene sine. Bare fordi folk mister penger med binære alternativer hver dag, betyr det ikke at du ikke bør handle. Det betyr bare at du bør lære å handle med forsiktighet og flid. Her er noen leksjoner vi har lært av å lese om binære alternativer feil: Trading med en dårlig megler vil føre til at du mister penger. Det er mange måter at dårlige meglere kan stjele pengene dine. Noen ganger er disse taktikkene subtile, mens andre ganger er de ute i det åpne. De kan ikke gi deg strøm til å lukke om handlingene tidlig eller velge nyttige utløpstider, eller de kan ganske enkelt ta pengene dine og nekte å betale ut når du prøver å trekke seg ut. Sjekk ut fem tegn en binær alternativer megler er pålitelig for råd om å velge megleren. Hvis du klarer å styre pengene dine dårlig, vil du sannsynligvis blåse kontoen din veldig raskt. Handlere som deponerer 200 for å åpne en binær opsjonskonto og deretter handle 50 om gangen, vil generelt miste alle pengene sine etter bare en håndfull handler. Det tar ikke lang tid, og du vil bli overrasket over hvor raskt og hvor smertefullt du kan finne deg selv ut av spillet. I stedet for å gjøre store investeringer, prøv å holde handler ned til 2,5 av bankrollen din. Hvis du avslutter jobben din før du lager en betydelig mengde pålitelig, regelmessig fortjeneste fra handel som kan støtte deg og tillate deg å fortsette å vokse din konto på et rimelig klipp, vil du finne deg i en vanskelig situasjon. Hold den dagen jobben til du virkelig kan opprettholde deg selv. Handel uten metode eller system vil føre til at du mister penger, ingen unntak. Selv om det ikke skjer med en gang, er det til slutt uunngåelig hvis du fortsetter å handle og ta tilfeldige beslutninger. Handlere som forsker, studere, teste og omprøve er de som lykkes. De som går inn i binær opsjonshandel, som bare stoler på lykke og instinkt, vil alltid ende opp med å tape penger og brenne ut. Er du ansvarlig for dine handelsavgjørelser Handlere som er ansvarlige for andre og ikke gjør seg ansvarlig overfor de som er avhengige av dem, vil ofte miste mer enn bare penger. Hvis du støtter en familie, handler du ikke bare dine egne penger, men også deres. Du skylder det selv og din familie å være oppe foran dine handelsaktiviteter, og du bør også gi familien din vetokraften over handelen din hvis du handler uten disiplin og suksess. Denne linken viser deg de karaktertrekkene som er avgjørende for å være en ansvarlig næringsdrivende. Suksess er mulig med binær opsjonshandel, men den må bygges på et solidt grunnlag for kunnskap med utgangspunkt i reell erfaring. På alle måter, se opp binære alternativer suksesshistorier, men lær å gjenkjenne virkelige suksesshistorier fra de som er laget for å lokke deg. Se også opp historier om feil, slik at du lærer hvilke fallgruver som skal unngås. Dette vil gjøre deg til en mer ansvarlig og informert forhandler, som generelt fører til mer lønnsomme resultater. Copyright copy 2015 - BinaryTrading. org, Alle rettigheter reservert. Sitemap Binary trading har betydelig risiko. Aldri investere mer enn du har råd til å tape. Dette nettstedet er ikke økonomisk råd eller et tilbud om økonomisk rådgivning. Dette nettstedet er kun til underholdning og informasjonsformål. Ved bruk av dette nettstedet aksepterer du å holde oss 100 skadesløse for alle tap. Hvis du klikker på koblinger til eksterne nettsteder, kan det resultere i tilknyttet inntekt for utgivere av denne nettsiden. (MERKNAD) - Dette nettstedet er ikke et binært handelsnettsted og eies IKKE av et binært alternativ selskap. Vi er kun informasjons og underholdning. Ingen handel er tilbudt eller forespurt av BinaryTrading. org USA REGNSKJEMA MEDDELELSE: Binary Options Bedrifter er ikke regulert i USA. Disse selskapene er ikke regulert, forvaltet, knyttet eller tilknyttet noen av regulatoriske byråer som Securities and Exchange Commission (SEC), Commodity Futures Trading Commission (CFTC) eller National Futures Association (NFA) eller andre amerikanske reguleringsorganer. Vær oppmerksom på at uregelmessig handelsaktivitet av amerikanske borgere anses som ulovlig. Handel på egen risiko. Risikodisponering: BinaryTrading. org tar ikke ansvar for tap eller skade som følge av avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, dette inkluderer utdanningsinnhold, eksempelkurser og diagrammer og nyheter. Vær oppmerksom på risikoen forbundet med binær opsjonshandel og handel med finansmarkedene investerer aldri mer penger enn du kan risikere å miste. Risikoen ved handel med binære alternativer er høy og kan ikke være egnet for alle investorer. BinaryTrading beholder ikke noe ansvar for eventuelle handelsstørrelser du måtte møte som følge av bruk av informasjonen som er hostet på denne nettsiden. Sitatene på denne nettsiden er ikke gitt av børser, men heller av markeds beslutningstakere. Så prisene kan være forskjellige fra valutakursene og kan ikke være nøyaktige til realtidspriser. De leveres som en guide til handel i stedet for for handelsformål. Se hele vår Privacy Policy. Binary Options Trading Tips og strategier Vi vil nå introdusere deg på noen kunnskapsrike måter som du skal kunne handle binær alternativer på nettet. Disse ulike tips og tips kan ikke garanteres å gi vedvarende fortjeneste, men når du ta vare på dem kan du finne deg selv å plassere flere vinnende handler enn du vanligvis gjør Fordel på bonuser Som du skal bli dusjet med all form for velkomst og melde deg på bonuser på alle online Binary Options-nettsteder, kan du også få full nytte av dem, men det kan betale utbytte for deg å utnytte alle bonuser optimalt og her er noen måter du kan gjøre dette på. Sikre binære handler ved bruk av bonuskasse Når du går med opptil to forskjellige Bandy Options-handelssteder, vil du selvsagt kunne hedge dine handler ved å bruke hver side velkommen bonusbonus og deretter plassere motstridende handler på hvert nettsted. Så mens en av disse handler vil være en tapende, vil den andre naturligvis være en vinnende, og som sådan vil en fortjeneste bli gjort med den bonuskassen. Se opp for Re-Deposit Bonuses. Flere og flere Binary Options-handelssteder er nå tilbyr sine faste og mest lojale kunder med noe som kalles Re-deposit bonuser, disse tilbys til deg fra tid til annen, og når du lager et kvalifisert innskudd, vil du bli kreditert med en bonus i din handelskonto, og det går utenom si at flere penger du har på kontoen din, desto større sjanse vil du ha for å vinne handel. Spørsmål om binære valgbonuser Nedenfor finner du noen vanlige spørsmål om Binary Options-bonuser, ta en rask titt gjennom dem hvis du spør disse Spør deg selv da svarene på disse spørsmålene finner du under, hvor store er binære valgbonuser 8211 Hvor mye penger du vil bli tildelt med som en binær opsjonsbonus, vil avhenge av hvilken nettsted du er medlem av eller tenker på å bli medlem av, er det ikke uvanlig å bli tilbudt en bonus verdt opp til 100 av ditt innskudte beløp, men noen ganger fra tid til annen kan større bonuser være tilgjengelige. Kan jeg åpne mer enn én konto per side 8211 Hvis du lurer på om det er mulig å åpne mer enn en handelskonto på et bestemt Binary Options-handelssted for å kunne dra nytte av deres tilmeldings - og velkomstbonuser mer enn en gang, da dette er ikke mulig hvis du prøver å gjøre dette, vil du få bonuser gitt ugyldig Oppgi bonuser for mobil binær alternativer 8211 Du finner akkurat det samme antallet bonuser og samme verdi av bonuser som er tilgjengelige på både online og mobile Binary Options-handelssteder , slik at du ikke vil gjøre noen kompromisser hvis du velger å registrere deg på et binært alternativ-område via en mobilenhet. Nyhets - og informasjonskanaler Du må alltid holde fingeren på pulsen av alle aktuelle nyhetshistorier for det aller andre en nyhetsbrekk som kan påvirke verdien av varer som gull eller sølv eller en nyhet som kommer til å påvirke aksjekursen på et selskap eller valutaverdien til et hvilket som helst land du trenger for å kunne reagere øyeblikkelig og plassere dine binære alternativer tilsvarende. Mange Binary Options trading nettsteder vil ha sine egne daglige nyhetsberetninger på tilbud på spesielt satt til side områder av deres nettside, men det vil være mer tilrådelig for deg å stille inn i rullende nyhetskanaler og holde øynene og ørnene skli for eventuelle breaking news stories for ved å få tilgang til disse nyhetshistoriene først, skal du kunne reagere raskere og plassere de mest gjennomtenkte binære opsjonshandler Skulle jeg følge pengene Dessverre kan mange mennesker opptre som sauer når de handler binære alternativer på nettet, og de vil ganske enkelt se hva andre handelsmenn gjør og vil følge pengene og plassbehandlingene som andre mennesker plasserer. Selv om dette kan muligens se deg gjøre sporadisk fortjeneste, har ingen noen gang fått rike ved å følge en annen persons ledelse og som sådan bør du alltid være forberedt på å ta noen risici når du handler Binærvalg og bruk din egen ferdighet og dømmekraft i forhold til valg av handler å plassere på nettet. Prøv alltid å ha en mobil enhet til din side og klar til bruk for når du trenger å få et binært alternativ handelssted, og du er ute og om den raskeste måten å gjøre det på er å bare få tilgang til de mobile handelsplatformene som alle våre børsnoterte og topprangerte Binary Options trading nettsteder har tilgjengelig. Skal jeg benytte Early Exit Trades 8211 Vi blir ofte spurt av nye online binære opsjonshandlere dersom de tar en tidlig utgang fra en binær opsjonshandel de har plassert for å sikre at de kan tjene penger på den handel. Å ta en tidlig utgang kan være noe av et dobbeltkantet sverd, for du vil betale en ekstra avgift eller provisjon ut av gevinstene dine, slik at du kan trekke ut av den handel der og da. Så hvis du er overbevist om at verdien av den valgte binære opsjonshandelen ikke kommer til å forbli på sitt nåværende nivå og vil bevege seg på en negativ måte, så er det den eneste gangen du bør vurdere en tidlig utgang for kontinuerlig å ta dette dyre alternativet Din overordnede vinnende fortjeneste vil bli redusert i verdi og det er noe ingen handel vil være ute. Skal jeg bruke et Pay Per Tip-nettsted Hvis du noen gang kommer over noen nettsteder som gir deg tips i forhold til binære alternativer, så vær aldri fristet til å registrere deg for dem mer så hvis de tar et gebyr Hvis nettstedseierne hadde den ferdigheten som trengs for å velge vinnende handler, ville de handle med binære alternativer og ikke bare selge tips

No comments:

Post a Comment