Saturday 7 October 2017

Sf Avansert Forex


Avansert strategi 10 Trend Line Trading Strategy. Submitted av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08 30. Et virkelig flott arbeid har blitt utført av Myronn forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy Støttemotstandshandel, trendlinjehandel, kontrollerer høyere tidsrammer, pengehåndtering strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering en vinnende kombinasjon, som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel. Først av alt, dette nettstedet er fantastisk Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke 29. september til 3. oktober 2008 og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den og det ville være flott å ha mange involvert i å teste denne strategien. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på. Følg trenden. Hør at leser at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg Bu kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og se på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en viktig etablert trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrenden når det er identifisert, din handel beslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS HOLD DET ENKELT ENKELT. TIMEFRAMER Timeplaner som passer for disse strategiene, er de daglige, 4t, 1t, 30mins. INDIKATOR Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ zz for zigzag Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsstøttenivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. Så la oss komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer å tegne trendlinjer ved hjelp av swing ghs og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. SORT ENTRY REGLER ser på tidsrammen du ønsker å bruke, og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig For meg, når jeg vil bytte på timeskartet, jeg Først sjekker du det daglige diagrammet og også liker å se hva som skjer i 4-timers diagrammet, så vel som å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i daglige og 4-timers diagrammer, forblir jeg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4rhlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme Jeg identifiserer trender i timen og tegne trendlinje s også b Jeg legger en salgs stoppordre, minst 5pips under Lavet av lyset som berører eller skjærer trendlinjen Treningslinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt tall for meg, jeg har fem fingre på hver arm og si milarly for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på pris for å nærme seg en trendlinje eller veldig nær trendlinjen før du plasserer din salgsstoppordre. c Jeg foretrekker å sette mitt stopp tap minst 5 pips over den siste svinghøyde Du bør sette ditt stopptap i henhold til dine pengehåndteringsberegninger og risikotoleranse d Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere sving lav e Handelshåndtering som handel beveger seg i min favør, Jeg flytter mitt stoppfall til minst 5 pips over hver nedre etterfølgende tvers lavere sving høyt. LANG ENTRYRE REGLER Gjør akkurat det motsatte av kort oppføring 1 Sett inn kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når det stearinlys STENGER 2 Jeg satte mitt stoppfall rett under den siste lave 3 Jeg plasserer min fortjenestemåte INNEN nivået på den forrige høye 4 Som handel beveger seg i min favør beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer det for m. SHORT ENTRY EXAMPLE Vedlagt er 4hr USD JPY diagram som viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. alle screeshots er clickable. LONG ENTRY EXAMPLE Vedlagt er USD CAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handel setup og ta dem. Her er et skjermbilde av handler jeg har tatt ved hjelp av strategien over jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 min, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. skjermbilde av handler tatt i to deler som jeg ikke klarer å ta 1 komplett skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email. Advanced Forex Course. All kunnskap, erfaring og verktøy vi skal dele med deg, vil sikkert hjelpe deg med å nå dine trading goals. The kursoversikten er utformet for å hjelpe deg i alle områder som er relatert til handel, vellykket Forex markedet. Vi forstår at en av de viktigste aspektene ved handel er teknisk analyse handelssystemer, men det er også andre aspekter som er like viktige eller kanskje enda mer enn teknisk analyse. Mellom disse andre viktige aspektene har vi handelspsykologi, pengehåndtering, handel og risikostyring og mange flere. Hvis du ikke er klar over de psykologiske barrierer som påvirker Hver handelsbeslutning, du har problemer med å prøve å overvinne dine følelser som frykt, grådighet, håp, etc. Money management vil hjelpe deg å holde deg i spillet for lang tid, men samtidig vil du øke fortjenesten din geometrisk Du vil lære å søke om de mest effektive MM-teknikkene. Trafikk og risikostyring blir ofte feilaktig brukt. Teknikker som flere mye handel, hvis de brukes feil, kan ha katastrofale effekter i våre handelsregnskap. Du lærer hvordan du effektivt kan håndtere handel og risikostyring teknikker. Disse og mange viktige aspekter ved handel skal vurderes på kurset. Vær så snill å gi hver leksjon den betydning det fortjener. Når vi ma ster hver enkelt leksjon skissert i kurset, vil våre sjansene for suksess øke enormt. Hovedmålet med dette kurset er å gi deg den kunnskapen du trenger for å handle vellykket Forex markedet. Men det er opp til deg å søke det eller ikke. Vi er sikker på at hvis du følger alt som læres her, vil du ikke ha noen problemer på din handelsreise. Forex Kurs. Basiskurs. For å bli med de mange som tjener penger må du lære hva som handler om og få minst grunnleggende erfaring . Ikke bare de grunnleggende tekniske prosedyrene, men hvilke tiltak du bør unngå, hvilke som skal tas og viktigst hvordan du utvikler handelsdrift. Forex trading kan være spennende og lønnsomt, og vårt gratis Basic Forex kurs er ditt beste valg for å komme i gang. Course. To tjene penger fra Forex trading, bør du huske på at det er lært ferdigheter Dine evner kan hjelpe, men det er mest en læringsprosess. For å unngå å miste penger er grunnleggende kunnskaper ikke nok Det andre trinnet er å implementere den overførte kunnskapen i praksis, oppleve Forex trading plattformen. Det er akkurat hvorfor du trenger vår gratis avanserte Forex kurs. Fritt utdanning.

No comments:

Post a Comment